خاطرات یک جوجه مدیر

اینجا محض خاطراتی است که شاید هیچ کس نخواندش!

خاطرات یک جوجه مدیر

اینجا محض خاطراتی است که شاید هیچ کس نخواندش!

زیادی خوب بودن هم مشکل است!

جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ

چندین دورهمی و ارائه مختلف برای معرفی مرکزمون و شتابدهنده داشتیم و تو همه اون ها سعی کردم بهترین ارائه را داشته باشم. بعد از ایده شو ک ارائه خوبی نداشتم و خودم راضی نبودم بقیه ارائه ها را قبلش خودمو بیشترین انرژی را دادم و رفتم ارائه دادم.

احساس میکردم خیلی راضی کننده باشه اما یک نتیجه عجیب دارم میگیرم!
خیلی ها از خوب بودن مرکز ما ترسیدن و اعتماد بنفسشون را از دست دادن! 

تازه مجبورم با بعضیا ک میشناسم صحبت کنم ک نترسین و ثبت نام کنین! ولی تهش میگن ما هنوز آمادگی لازم را برای مرکز شما نداریم!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • جمعه, ۲۰ اسفند ۱۳۹۵، ۰۷:۱۷ ب.ظ
  • پیمان :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی