خاطرات یک جوجه مدیر

اینجا محض خاطراتی است که شاید هیچ کس نخواندش!

خاطرات یک جوجه مدیر

اینجا محض خاطراتی است که شاید هیچ کس نخواندش!

لطفا از یک فیدبک کوچولو مغرور نشو!

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ق.ظ

در این اواخر پیش شتابدهی توانستم محیطی صمیمی و جذاب در شتابدهنده ایجاد کنم، رابطه خوبی با بچه ها داشته باشم، هدایت و پیشرفت خوبی توی تیم ها صورت بگیره و تهش رویدادهایی بدون مشکل برگزار کنم. کلی مصاحبه و خبر و کامنت مثبت دیگر هم به وجود آمد.

جمعه رویداد بین پیش شتابدهی و شتابدهیمان بود. داوری تیم ها برای ورود به شتابدهی. به خوبی گذشت اما بهترین زمانش 30 ثانیه آخرش بود. هر چند خوشایند کامل نبود اما جذاب و آموزنده بود. 

ایمان مدیری باهوش است. با ذکاوت و به شدت با پرستیژ و دیسیپلین! حرفه ای رفتار کردن و حرف از زدن و حتی راه رفتن از وجودش پیداست. عجیب است ک یک فرد انقدر بتواند اعمال خود را کنترل کند! 

اخرین لحظه زمانی که علی و کیارش سوار آژانس شده بودند و منتظر حرکت به سمت فرودگاه و زمان بسیار تنگ بود، در حین کندن کتش گفت:

پیمان باید خودت را ارتقا بدی، باید یاد بگیری و برای افزایش تواناییت تلاش کنی. بخشی از فیدبکی که میگیری مربوط به مجموعه است نه لزوما خودت! یاد بگیر که 5 سال دیگر برای خودت کسی باشی! نگذار کارهای اجرایی درگیرت کند و عقب بمانی.

هر چند دوست داشتم بعد از برگزاری یک دوره پیش شتابدهی و رویداد خوب مورد تشویق قرار بگیرم و اگر میگفت دمت گرم عالی بود و میرفت خیلی بیشتر خوشم می آمد اما این یکی از قشنگ ترین صحبت های پایانی بود ک در انتهای یک روز کاری پرفشار شنیدم! حقیقتی جذاب و صحیح. حقیقتی که در راستایش باید برایش تلاش کنم. 

ایمان هر چند خیلی دخیل نمیشود و همیشه فاصله اش را حفظ می کند اما رفتارش آموزنده است و گفتارش. میگویند شما بعد از 6 ماه به رنگ مدیرتان در می آید، این بار خوشحالم!

البته این حرف یک تلنگر نیز داخلش داشت، مواظب باش ک مغرور نشوی که هنوز راه بسیاری برای پیمودن داری!

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۱۲:۱۷ ق.ظ
  • پیمان :)

نظرات  (۱)

عمو پیمان کار درست🤗
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی