خاطرات یک جوجه مدیر

اینجا محض خاطراتی است که شاید هیچ کس نخواندش!

خاطرات یک جوجه مدیر

اینجا محض خاطراتی است که شاید هیچ کس نخواندش!

شتابگیری ک خود میخواهد شتابدهنده راه بیاندازد

يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ

امروز خلوت بود. کلا این روزهای آخر ماه رمضان و آخر امتحانات و فاصله بین شتابدهی و پیش شتابدهی کمتر بچه ها میاند. در میان کارهایی ک داشتم میکردم چشمم به ی فایل پاورپوینت خورد. عنوان رویش شتابدهنده فلان بود. همچین چیزی نداشتیم و اصلا یادم نبود دانلود کرده باشم. با تعجب بازش کردم. فایل ارائه یکی از تیم ها در رویداد بود ک پس از آن برایم ارسال فرستاد. عجیب بود که چرا روکش فایل را با عنوانی دیگر نشان می دهد. اسلایدهای مخفی اش را باز کردم و دیدم آنچه را ک نباید! فایل ارائه اصلاح شده یک ارائه برای راه اندازی شتابدهنده ای بود!!! کسی ک خود در گرو شتابگیری است و با شرط در شتابدهی پذیرفته شد خود میخواهد شتابدهنده ای راه بیاندازد! البته این ها همه حدس بر اساس چند اسلاید مخفی بود و فاز زمان بندی ارائه شده به موسسه ای بزرگ! بزرگترین مشکلی که در این مدت با وجودم حس کردم عدم تمرکز افراد روی ایده شان و خواستن خدا و خرما با هم بوده! در شروع راه به سراغ پیمودن راه های دیگر می روند و نمیدانند ک باید کفش ها در این راه پاره کنند.

یکی دیگر از تیم هامان هوا به سرش زده است. نمیدانم این را نوشتم یا ن اما این تیممان اندکی زود باد شد. شاید تقصیر من است که زیاد تعریفشان را کردم و حال فکر میکنند ترکاننده دنیایند. هر چند واقعا هنوز راه بسیارر دارند و هنوز به تناسب مسئله و راه حل نرسیده اند! حال سودای جذب سرمایه دارد و میخواهد خود را بما ارزان نفروشد. اما جالبی این بچه ها اینه ک برای مشورت و صحبت با سرمایه گذاران با من مشورت میکنند. یعنی قبل از صحبت با آنها از من اعتبارشون را جویا می شوند:) خوب است ک اعتبارمون بالاست تا برای دیگران تاییدیه دهیم. حیف توانایی و انگیزه شان که به سمت بی راهه هدایتش میکنند! 

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • يكشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ
  • پیمان :)

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی